سلام دانلود

دانلود فیلم و موزیک

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
سخن روز
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۳، ۱۱:۵۰ ب.ظ

مسعود صابری-دلبری

 

دانلود آهنگ جدید دکتر مسعود صابری

ترانه و موزیک :مهدی دارابی

تنظیم : مسعود جهانی
 
 
 

متن آهنگ دلبری 

 

 

 

اون دلت میخواد از من بکنه
ولی من به داشتنت دلم روشنه
دلت میخواد بگیری فاصله عطر تو پیچیده
رو تنمه لمس دستات هنوز مرهممه
اون که میخواد تورو قلب منه نکنش اذیت آخه
عاشقه تورو میخواد مگه دست منه
نه دست دله میخواد حرف بزنه
نه نری تو آخه یه چیزی تو زندگیم کمه بازم
من اینو بهت میگم دوست دارم
آخه عشق منی خب چقدر دلبری تو
نه نری تو آخه یه چیزی تو زندگیم کمه بازم
من اینو بهت میگم دوست دارم
آخه عشق منی خب چقدر دلبری تو
..........................
 

 

نذار از هم بپاشم عشقم از سرت بره
دل تو باز به من ببند منو یادت نره
تو فقط به روم بخند غمای این دلم بره
بذار اون لبای تو دوست دارمو بازم بگه
نه نری تو آخه یه چیزی تو زندگیم کمه
بازم من اینو بهت میگم دوست دارم
آخه عشق منی خب چقدر دلبری تو
نه نری تو آخه یه چیزی تو زندگیم کمه
بازم من اینو بهت میگم دوست دارم
آخه عشق منی خب چقدر دلبری تو
 
 
 

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

 

 
 
 

دانلود با کیفیت 320 - 6.20 مگابایت

 
 

 

  • تاریخ : دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۰۰ ب.ظ
  • موضوع :دسته: موزیک ,
  • بازدید : ۲۶۸ بار
  • نظرات : ۰
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.

تبلیغات متنی
قالب بیان

دانلود جدیدترین قالب های بیان بلاگ و وردپرس

www.2theme.blog.ir
دانلود آهنگ و فیلم جدید

به روز ترین سایت دانلود آهنگ و فیلم

Www.HovoMusic.ir
تبلیغات متنی شما

محل تبلیغات متنی

ads site
تبلیغات متنی شما

محل تبلیغات متنی شما

ads site